We gebruiken Cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, functies voor sociale media te bieden en verkeer te analyseren. Daarnaast voorzien we social media-, advertentie- en analysepartners van informatie over hoe u onze website gebruikt. Als u onze website blijft gebruiken, gaat u akkoord met onze cookies.
Bestelstatus

Autobandverzekering - Watmoet u doen in het geval van een gedekte claim?


  1. Bestel uw vervangende band(en) rechtstreeks op www.banden-guru.nl zodat u zo snel mogelijk weer mobiel bent. In de regel worden uw vervangende band(en) binnen één werkdag rechtstreeks aan de bandenservicepartner van uw keuze verzonden. Neem contact op met uw bandenservicepartner om een afspraak te maken om de beschadigde band(en) te vervangen.
  2. Gelieve de claim binnen 10 dagen te melden via ons online formulier: Declaratie van claims
  3. In geval van schade die is veroorzaakt door een daad van vandalisme, is een proces-verbaal vereist
  4. Voor meer informatie of als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met de klantenservice van i-surance via e-mail delticom@i-surance.eu of telefoonnummer 080070937.